Customer Relationship Management System
Αποκτήστε τώρα την πιο σύγχρονη επιχειρηματική εφαρμογή πελατειακών σχέσεων CRM .
Ωφεληθείτε από:
Την Οργάνωση & την Ανάπτυξη των πωλήσεων σας,
Την αύξηση των πωλήσεων και του τζίρου,
Τη διατήρηση του πελατολογίου σας,
Τη δημιουργία Loyalty Club
Τη διαχείριση υποψήφιων Πελατών,
Τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της κερδοφορίας,
Τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της επιχείρησης σας.
Μάθετε για:
Το εφαρμοσμένο, προσωποποιημένο, Στοχευμένο και mobile marketing,
Την εκτέλεση ενεργειών Μάρκετινγκ ανά Τμήμα αγοράς,
Την απόκτηση καλύτερης εικόνας των αναγκών των πελατών αλλά και των ευκαιριών της αγοράς, καθώς και την πολύ-επίπεδη εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Αναλυτικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά της εφαρμογής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM)
Η Εφαρμογή Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, αποτελείται από όλες τις απαραίτητες ενότητες για την κάλυψη των λειτουργικών διαδικασιών του Τμήματος Πωλήσεων, του Τμήματος Marketing, του Τμήματος Υποστήριξης/εξυπηρέτησης καθώς και του HelpDesk (Γραμματεία).
|
Χαρακτηριστικά Φιλικότητα, απλότητα και απίστευτη ευελιξία κατά την εκτέλεση των ενεργειών, την διεκπεραίωση των διαδικασιών, την αναζήτηση και ανεύρεση πληροφοριών, την ομαδοποίηση των πληροφοριών, την τμηματοποίηση των δεδομένων και την παραγωγή ειδικών και στατιστικών αναφορών για τη λήψη αποφάσεων. |
|
|
Εκδόσεις Ανεξάρτητα από την επιχειρηματική δραστηριότητα, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε ή τη ροή των διαδικασιών σας, με κριτήριο τις ανάγκες σας και το μέγεθος της επιχείρησης σας, προσδιορίζεται και προσαρμόζεται στα μέτρα σας, η CRM έκδοση, που σας είναι αναγκαία και απαραίτητη. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Δυνατότητες Πέρα από την αυτοματοποίηση της οργάνωσης, του προγραμματικού των ενεργειών σας, και τη διεκπεραίωση όλων των λειτουργικών διαδικασιών, ένα ευέλικτο σύστημα μέτρησης των αποτελεσμάτων και της Πορείας του κάθε τμήματος, θα σας βοηθήσει να έχετε την απαραίτητη πληροφόρηση για να πάρετε τις αποφάσεις που χρειάζεστε σε κάθε χρονική στιγμή. |
|
|
MarketingΜπορείτε να δημιουργήσετε Υποψηφίους (Leads) από διάφορες πηγές. Από τη συμμετοχή και παρουσία σας σε μία Έκθεση, από διαφημιστικές Καμπάνιες, από καμπάνιες Δημοσίων σχέσεων, από outsourced telemarketing, αλλά ο πιο δυναμικός τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία του marketing που σας παρέχονται σε αυτή την ενότητα: Εργαλεία Τμηματοποίησης της αγοράς.
Δημιουργείστε με τα δικά σας κριτήρια τα Target Groups, που θέλετε να απευθυνθείτε.
Εργαλεία δημιουργίας και διαχείρισης προτύπων (Templates)
Δημιουργείστε δικά σας Newsletters, Brochures, Επιστολές γνωστοποίησης και ενημέρωσης.
Εργαλεία επικοινωνίας και εκτέλεσης (αποστολής) καμπανιών
Προσελκύστε νέους πελάτες και διατηρήστε τους υφιστάμενους πελάτες σας.
Επικοινωνήστε μαζί τους, με όλους τους σύγχρονους τρόπους (e-mail, fax, SMS)
Προγραμματίστε να εκτελέσετε Καμπάνιες ακόμη και όταν θα είστε εκτός Γραφείου!!!
Παρακολουθείστε την ανταπόκριση των ενδιαφερομένων και προγραμματιστείτε τις επόμενες ενέργειες σας για το Follow-Up.
Ενημερωθείτε από τη Βιβλιοθήκη (Literature) για τα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες σας και βρείτε το ταξινομημένο υλικό (Brochures) για οτιδήποτε σας ενδιαφέρει να μάθετε!!! |
|
|
ΠωλήσειςΠεριλαμβάνει όλο το Κύκλο Πώλησης των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών σας.Οι Υποψήφιοι που εκδηλώνουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες, μετατρέπονται σε Ευκαιρίες πελατών. Όσες από τις Ευκαιρίες των πελατών μας συνεχίζουν να έχουν υψηλότερο ενδιαφέρον μετατρέπονται σε Προσφορές πελατών. Οι προσφορές των πελατών που επιβεβαιώνονται μετατρέπονται σε παραγγελίες και οι παραγγελίες σε Τιμολόγια.Σε κάθε στάδιο καταγράφονται όλες οι Ενέργειες και η Επικοινωνία με το Πελάτη.Ο Κύκλος Πώλησης μπορεί να ολοκληρώνεται ή να σταματά (προσωρινά ή μόνιμα) σε ένα στάδιο (π.χ Προσφορά). Οποιαδήποτε και αν είναι η περίπτωση μπορείτε αποτελεσματικά:
να διαχειρισθείτε, να καταχωρήσετε, να επεξεργασθείτε και να διαγράψετε εγγραφές. Να ομαδοποιήσετε και να ταξινομήσετε τις λίστες των Εταιρειών, Επαφών, υποψηφίων κτλ.
Να αναζητήστε Εγγραφές, χρησιμοποιώντας απλά φίλτρα ή τη Μηχανή Αναζήτησης για να εντοπίστε εγγραφές με πολλαπλά κριτήρια.
Να αποθηκεύστε τα αποτελέσματα της αναζήτησής σας και να δημιουργήσετε δικές σας «Προβολές».
Να τμηματοποιήσετε την αγορά σας, δημιουργώντας λίστες πελατολογίων (Marketing Lists).
Διαχειρισθείτε, επίσης, τις Προβλέψεις σας, επί των Ευκαιριών και των Προσφορών σας.
Αξιολογείστε και καταγράψτε τον Ανταγωνισμό σας.
Παρακολουθείστε την πορεία και την πρόοδο των συνεργατών του Τμήματος Πωλήσεων βάσει του Πλάνου Δράσης.
Δημιουργείστε εύκολα και γρήγορα, αποτελεσματικές εκτυπώσιμες αναφορές πληροφόρησης, για να εστιάσετε εκεί που σας ενδιαφέρει για να αποφασίσετε!!! |
|
|
HelpDesk (Γραμματεία) Όλες οι οι Ενέργειες που έχετε να κάνετε. Τηλέφωνα , e-mails, Fax, Επιστολές, Εργασίες , Ραντεβούκ.λπ.Επιλέξτε, ποιες θέλετε να εμφανίζονται στο Ημερολόγιο σας.Δείτε τόσο, στη Λίστα των Ενεργειών όσο και στο Ημερολόγιο, τι έχτε να κάνετε σήμερα, όλη την εβδομάδα, όλο το Μήνα. Δείτε και εκτυπώστε, την ατζέντα σας!!!Ομαδοποιήστε τις Ενέργειες σας ανά Τύπο ή και ανά Ημερομηνία, πελάτη κ.λπ.
Δείτε τις Τρέχουσες, τις ανεκπλήρωτες και όσες έχετε ολοκληρώσει. Δημιουργήστε Νέες Ενέργειες επί των προηγούμενων ενεργειών (Επόμενο Βήμα), βάσει της έκβασης και του αποτελέσματος.
Αναθέστε Ενέργειες σε άλλους Συνεργάτες του Τμήματος που θέλετε να είναι αυτοί Υπεύθυνοι για να τις εκτελέσουν.
Δημιουργείστε εύκολα και γρήγορα, αποτελεσματικές εκτυπώσιμες αναφορές για τις ενέργειες σας, για να εστιάσετε σε αυτές που έχουν προτεραιότητα ή να δείτε στατιστικά στοιχεία με επιλογή χρονικού διαστήματος!!!
Αποδεχθείτε ή απορρίψτε τις Ενέργειες που σας έχουν αναθέσει ανάλογα με το Πρόγραμμα σας.
Χρησιμοποιήστε τους Χρόνο-προγραμματιστές (Schedulers), για να σας υπενθυμίζουν στο e-mail σας ή στο Κινητό σας, τα όσα σημαντικά έχετε να κάνετε και δεν θέλετε να τα ξεχάσετε.
Κοινοποιήστε μέσω των Αναγγελιών σε όλους τους Συνεργάτες σας, Θέματα κοινού ενδιαφέροντος (Εταιρικά meeting κτλ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Υποστήριξη/ΕξυπηρέτησηΚαταγράψτε όλα τα εισερχόμενα Περιστατικά/Υποθέσεις (Tickets) των πελατών σας. Ελέγξτε αν ο πελάτης σας έχει (και ποιο) Συμβόλαιο Υποστήριξης. Δείτε το επίπεδο εξυπηρέτησης του. Ελέγξτε τις «παρεχόμενες υπηρεσίες» που περιλαμβάνει και είστε υποχρεωμένοι να προσφέρετε.Καταγράψτε την προτεινόμενη λύση ή ενημέρωση που δώσατε και ποιο ήταν το αποτέλεσμα (επίλυση ή αναμονή).Χρησιμοποιήστε τη «Γνωστική Βάση» για να προτείνετε τη κατάλληλη λύση στο Περιστατικό/Υπόθεση (Ticket).Δείτε και ταξινομείστε όλα τα εισερχόμενα Περιστατικά/ Υποθέσεις (Tickets) ανά κατηγορία, ανά προϊόν ή/και ανά Τύπο Συμβολαίου Υποστήριξης.
Διαχειριστείτε, επεξεργασθείτε και ανανεώστε τους Τύπους των παρεχόμενων Συμβολαίων Υποστήριξης (Bronze, Silver, Gold, Platinum) και τις «παρεχόμενες υπηρεσίες» που περιλαμβάνει το καθένα.
Ανανεώστε αυτόματα τα Συμβόλαια που (πρόκειται) λήγουν. Εκδώστε τα Τιμολόγια για τα επιβεβαιωμένα Συμβόλαια.
καθορίστε αυτόματες υπενθυμίσεις (reminders) για τα Συμβόλαια που πρόκειται να λήξουν.
Καταγράψτε και προγραμματίστε όλες τις Επισκέψεις των Τεχνικών, που πρέπει να κάνετε στους πελάτες σας.
Εκδώστε τα Δρομολόγια των συνεργατών του τεχνικού Τμήματος βάσει των επισκέψεων τεχνικής εξυπηρέτησης που πρέπει να κάνετε στους πελάτες σας..
Επιλέξτε, ποιες θέλετε να εμφανίζονται στο Ημερολόγιο των τεχνικών επισκέψεων. Ομαδοποιήστε τις Επισκέψεις σας ανά Τύπο, ανά Ημερομηνία ή/και ανά συνεργάτη του Τμήματος τεχνικής εξυπηρέτησης.
Δείτε τις Τρέχουσες, τις ανεκπλήρωτες και όσες έχετε ολοκληρώσει. Δημιουργήστε Νέες Τεχνικές Επισκέψεις επί των προηγούμενων Επισκέψεων (Επόμενο Βήμα) βάσει της επίλυσης ή όχι του Θέματος/Προβλήματος. |
|
|
|
|
|